programträning

Idag red jag och lille Darco program för första gången på ungefär åtta månader :)
Vi red LA:1, lena dömde som om det var en extern tävling.

Började rida fram rätt tidigt då jag ville ha plats att rida fram i hela ridhuset. Han kändes jättefin då, först var han lite seg, men det blev mycket bättre efter ett tag. Galoppen kändes också jättebra.
Sen så började det och då var jag i collecting med 4 andra. Där tog jag det ganska lugnt och skrittade ganska mycket. Men det tog lite tid så han blev rätt trött och svettig tills det var min tur.
Programmet kändes rätt bra, inga missar, men det blev lite matt och dållig energi. Men jag är väldigt nöjd med tanke på att vi är lite ringrostiga nu hehe ;)
65% fick vi :)
Bilder och film kommer

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 @ 13:51:39
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Helin

Hej! Jag hittade din blogg då jag sökte efter realgymnasiets program med hästhållning. Om jag har förstått rätt så går du/ har gått där? Jag har några frågor och jag skulle verkligen bli jättetacksam om du kunde svara dom. 1. Hur mycket häst och ridning är det? Alltså hur många ridlektioner i veckan och hur ofta man har hästkunskap osv. 2. Jag har cirka 4 års ridkunskap men jag har dock inte varit aktiv på 2 år. Skulle jag klara mig bland de andra då jag tror att de har mycket mer ridkunskap än mig? Jag skulle bli jättetacksam om du kan svara på dom här frågorna då jag inte hittar informationen någon annanstans :).

2012-03-18 @ 10:21:52
Postat av: Cornelia & Sara

Bloglovin' byte? :D

Kram!

2012-03-26 @ 18:33:51
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0