Farsta

Red på Svarten idag igen :) Vi travade och galopperade fram på långa tyglar idag så vi skulle bli lite varmare i den här hemskahemska kylan.
Hittade honom på en gång nu och han kändes fin. Fick honom inte lika taggad och uppåt som förra veckan, men är ändå nöjd. Dessutom är det så sjukt bra träning att rida på honom, för jag sitter gärna lite inåtlutad på volter i skritt och han känner det direkt. Så när jag sitter snett så kan jag verkligen inte få honom att gå rakt framåt, utan bakdelen flyger runt som jag vet inte vad. Så då måste jag ju tänka på att sätta mig rakt hela tiden, och det är ju bra!
Det är en tuff häst detdär!
svartis innan vi red förra veckan :) (värsta posarn, eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0